سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیض در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بهترین راه رسیدن به وحدت، ایجاد بستر گفت‌وگو میان ملت‌هاست

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بهترین، کوتاه‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای رسیدن به وحدت، ایجاد بستر گفت‌وگو میان ملت‌هاست.

پیام فیض فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هفته وحدت اسلامی اظهار کرد: وحدت، اتحاد و یکپارچگی همواره سرفصل‌های مورد تأکید برای پیروزی و غلبه بر دشمن هستند. امروز منطقه غرب آسیا روی بشکه باروت قرار دارد و بیش از هر زمان دیگری نیازمند صلح و وحدت ملت‌های منطقه است.

او افزود: دولت‌های ایالات متحده آمریکا و رژیم صهونیستی همواره تلاش دارند تا این منطقه را با ناآرامی و عدم‌امنیت مواجه کنند و برای این خواسته به تفرقه‌افکنی در امت‌های مسلمان و ایجاد اختلافات قومیتی روی آورده‌اند. متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی کشورهای منطقه در دام این اختلاف‌افکنی‌های قومیتی افتاده‌اند و علاوه بر جنگ و خونریزی انسان‌های بی‌گناه، با شعار صلح‌طلبی، اختلافات قومیتی را رنگ‌آمیزی می‌کنند.

 فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: دولت جمهوری اسلامی همواره با تاکید بر میانه‌روی و احترام به اقلیت‌های دینی و محترم شمردن حقوق تمامی افراد از هر نژاد و همچنین ارائه طرح‌هایی مانند صلح هرمز، پرچمدار وحدت، یکپارچگی و ثبات در منطقه غرب آسیا بوده است.

فیض تصریح کرد: به نظر می‌رسد برای رسیدن به صلح و ثبات پایدار در منطقه که همانا از کانال وحدت عبور می‌کند می‌توان به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی و نشست‌های هم‌اندیشی در بین مذاهب و ادیان مختلف و شرکت نمایندگان ملت‌های مختلف اشاره کرد. در حقیقت باید گفت که بهترین، کوتاه‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای رسیدن به وحدت ایجاد بستر گفت‌وگو میان ملت‌هاست.


بیشتر بخوانید: هفته وحدت فرصتی برای تقویت همدلی و برادری شیعه و سنی است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.