سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری شرور محله خراسان

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت شروری خبرداد که قدرت نمایی با سلاح سرد، باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان محله خراسان شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ یعقوبعلی رجبیان گفت: تعدادی از اهالی محله خراسان شکایتی را مبنی بر نزاع، درگیری و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد توسط فرد شروری طرح کردند که به دفعات متعدد نظم عمومی منطقه را بر هم زده بود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با دریافت شکایت تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی فاتب بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و به سرعت برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه فرد شرور در حوالی خیابان غیاثی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران موفق شدند متهم را در عصر بیستم آبان ماه وی دستگیر و مخفیگاه وی را مورد بررسی قرار دهند.


بیشتر بخوانید: قدرت نمایی اشرار با سلاح گرم در جایگاه سوخت شهرک ولیعصر(عج)


رجبیان افزود: در بازرسی از مخفگیاه این فرد شرور چند قبضه سلاح سرد و تجهیزات دفاعی از قبیل گاز اشک آور، شوکر و... کشف و متهم به همراه تجهیزات کشف شده به پایگاه ششم این پلیس منتقل شد.

رجبیان با اشاره به اینکه این فرد شرور از اراذل و اوباش سابقه دار شهر تهران می‌باشد، گفت: در حال حاضر متهم با قرار وثیقه برای تحقیقات کمیلی در اختیار پلیس امنیت قرار دارد.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار تمام با افرادی که نظم وامنیت عمومی را برای سایر شهروندان بر هم می‌زند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.