سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۵ راس دام سرقت شده در دالاهو

جانشین فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری سارق احشام در این شهرستان و کشف ۲۵ راس بز مسروقه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ فریادرس فتاحیان جانشین فرمانده انتظامی دالاهو اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت احشام در دالاهو، کاراگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ فتاحیان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق، ۲۵ راس یز سرقت شده نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری ۱۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در گیلانغرب

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری ۱۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در طول یک هفته اخیر خبر داد.

 سرهنگ "علی عزیزیان " اظهار داشت: به منظور افزایش سطح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع‌کنندگان و معتادان تابلو و خطرناک، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.


او  گفت: طرح پاکسازی در نقاط مختلف شهر در طول هفته گذشته انجام و طی عملیات‌های انجام شده تعداد ۱۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری شدند.

سرهنگ عزیزیان یادآور شد: در این طرح بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب در پایان با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام
 

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

 سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: پس از شکایت خانمی مبنی بر اینکه اشخاصی ناشناس با چندین اکانت مختلف از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و فحاشی علیه وی می‌کردند و این موضوع باعث هتک حیثیت و برهم خوردن آرامش روانی وی شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس پس از بررسی‌های به عمل آمده دریافتند تمام اکانت‌های توهین کننده جعلی بوده و تماماً به یک فرد تعلق دارد.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه  بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی و پلیسی متهم که یک خانم بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند.

او بیان کرد: این خانم در بازجویی‌های انجام شده عنوان کرد که مدتی پیش با آقایی آشنا و قصد ازدواج داشتیم که این آقا پس از آشنایی با فرد شاکی از ازدواج با من صرف نظر کرد، از همین رو پیام‌های مذکور را از روی عصبانیت و ناراحتی برای او ارسال کردم.

سرهنگ کریمی  اظهار کرد: فضای مجازی محلی برای خالی کردن عصبانیت و انتقام گرفتن نیست، کاربران این فضا باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب می‌شود و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.