هرچند هنوز اطلاعات فنی این انکلیو چینی بهطور رسمی اعلام نشده، اما میدانیم که این خودرو بر اساس نسخهٔ کوتاه پلتفرم C۱ جنرال موتورز ساخته شده که با کادیلاک XT۶ و جیامسی آکادیا مشترک است.
این پلتفرم مخصوص کراساوورهای میان سایز و فول سایز جنرال موتورز است و نسخهٔ آمریکایی انکلیو هم روی نسخهٔ کشیدهٔ همین پلتفرم ساخته شده است؛ بنابراین انتظار میرود انکلیو چینی کوتاهتر از همتای آمریکایی خود باشد، اما بااینحال هنوز هم کراساوور بزرگی به شمار میرود و بهصورت استاندارد به هفت صندلی (در سه ردیف) مجهز است.
این انکلیو چینی را در اصل میتوان نسخهٔ لوکستر شورلت بلیزر XL دانست که آنهم بهتازگی معرفی شده، مجهز به هفت صندلی است و برای بازار چین طراحی شده است. کابین این انکلیو در نسخهٔ اونیر بسیار لوکس و شیک به نظر میرسد و نمونهای که در تصاویر دیده میشود با صندلیهای شخصی ردیف دوم، ترکیبی ششنفره دارد. نسخهٔ اونیر در بیرون هم با جلوپنجرهٔ کرومی منحصربهفرد از نسخههای معمولی متمایز شده است.
انکلیو مدل ۲۰۲۰ در چین صرفاً با یک پیشرانه عرضه میشود که از نوع ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۳۰ اسب بخار قدرت بوده و به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده است. مدلهای پایهٔ این خودرو بهصورت دیفرانسیل جلو عرضه میشوند، اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آنها قابل سفارش است و احتمالاً نسخهٔ اونیر بهصورت استاندارد به این سامانهٔ مجهز خواهد بود.
به گفتهٔ بیوک، این انکلیو برای پاسخگویی به نیازها و خواستههای خریداران چینی به تکنولوژیهای پیشرفته مثل سیستمهای کمکرانندهٔ پیشرفته و هوشمند، پکیج سکوت و ویژگیهای اتصالی مجهز شده و ویژگیهایی همچون بیش از ۴۰ محفظهٔ اشیاء، تهویه مطبوع سه منطقهای استاندارد و صندلیهای عقبی تاشو برقی برای آن در نظر گرفته شده است.
این انکلیو میان سایز تا پایان سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد تا از تقاضای روزافزون برای کراساوورها بهرهمند گردد. این بزرگترین کراساوور بیوک در چین خواهد بود، زیرا نسخهٔ آمریکایی فول سایز انکلیو در چین عرضه نمیشود.
انتهای پیام/