سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایگان شدن شهریه دوره تخصصی مدیریت بازی‌سازی

بر اساس توافق به عمل آمده بین معاونت آموزش و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انستیتو ملی بازی‌سازی دوره تخصصی مدیریت بازی‌سازی رایگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس توافق به عمل آمده بین معاونت آموزش و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انستیتو ملی بازی‌سازی و با هدف ارایه خدمات حمایتی از سوی ساختار همگرا، تمامی هزینه‌های شرکت در دوره تخصصی مدیریت بازی‌سازی برای اعضای ساختار همگرا رایگان اعلام شد.

به منظور حمایت از آموزش‌های عمومی، تخصصی و ویژه در زمینه تولید و توسعه بازی‌های ویدئویی، اعضای ساختار همگرا می‌توانند به صورت رایگان در دوره تخصصی مدیریت بازی‌سازی که از سوی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، شرکت کنند و از حمایت مالی ساختار حمایتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای (همگرا) بهره‌مند شوند.

گفتنی‌است حمایت مالی بنیاد از اعضای متقاضی منوط به ورود اعضای همگرا به مرحله دوم ثبت نام و تایید رزومه آنها می‌باشد. علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه رسمی از سوی شرکت یا تیم خود و ثبت درخواست حمایت از طریق «سامانه همگرا» از این دوره آموزشی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند جهت ثبت‌نام رزومه خود را به ایمیل irangdi.ircg@gmail.com ارسال نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.