سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال به کار ۲۰۰ مددجو از طریق تعامل با کارفرما

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان گفت: ۲۰۰ مددجوی کرمانی شش‌ماهه نخست امسال از طریق تعامل با کارفرما مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه این نهاد در جهت اشتغال و به‌کارگیری مددجویان، بسته‌های تشویقی برای مراکز کاریابی و کارفرمایان در نظر گرفته است، گفت: کارفرمایانی که فرزندان مددجویان تحت حمایت را به کار بگیرند می‌توانند از مزایای این بسته‌های تشویقی که شامل پرداخت سهم بیمه حق کارفرما به مدت دو سال توسط این نهاد و یا پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ازای به‌کارگیری هر فرزند مددجو، تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

او از ارائه بسته‌های تشویقی به مراکز کاریابی اشاره کرد و افزود: مراکز کاریابی که فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را جهت کار به کارفرمایان معرفی کنند در صورت اشتغال فرزند مددجو تا سقف یک‌میلیون تومان کمک بلاعوض به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

خواجه بابیان اینکه در صورت نیاز کارفرمایان به نیروی متخصص، این نهاد آمادگی آموزش فنی و حرفه‌ای مددجویان را دارد، گفت: این کار باهدف حمایت از کارفرمایان و به‌کارگیری و اشتغال مددجویان انجام می‌شود.

او از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان به مددجویان تحت حمایت و فرزندان آن‌ها خبر داد و بیان کرد: در شش‌ماهه نخست امسال ۳۶۰۲ نفر از مددجویان تحت حمایت و فرزندان آن‌ها از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه‌شده به مددجویان در شش‌ماهه نخست امسال شامل آموزش‌های مهارتی، مقدماتی و پایدارسازی بوده است.

انتهای پیام/ی

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان به مددجویان کمیته امداد

 

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.