به نحوی که ۱۵.۳ درصد پاسخگویان این مطالب و برنامهها را فقط از رسانه ملی، ۷.۲ درصد فقط از سایر رسانهها و ۶.۱ درصد هم از سیما و هم سایر رسانهها دنبال میکنند.
در این نظرسنجی میانگین مدت تماشای برنامههای اقتصادی در بین پاسخگویان ۱۰ دقیقه در شبانه روز اعلام شده و میانگین مدت استفاده از سایر رسانهها در این زمینه ۷ دقیقه در شبانه روز بوده است.
بینندگانی که از شبکههای سیما پیگیر مطالب و برنامههای اقتصادی بوده اند، با آمار ۷.۶ درصد این برنامهها را از شبکه یک سیما و بعد با ۶.۱ درصد از شبکه خبر دنبال کننده برنامهها هستند.
انتهای پیام/