سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مام جمعه کوهدشت خبر داد؛

مسئولان زمینه انجام فعالیت های فرهنگی را فراهم کنند

حجت‌الاسلام طهماسبی، به رسالت مسئولان در انجام امور فرهنگی پیش از هر مسئولیتی دیگر، گفت: مسئولان زمینه انجام فعالیت های فرهنگی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی در جامعه تأکید کرد و افزود: مسئولان باید زمینه انجام فعالیت های فرهنگی را فراهم سازند.

امام جمعه کوهدشت فرهنگ را زیربنا خواند و عنوان داشت: متولیان فرهنگی باید زمینه رونق نمازهای جماعت مساجد را فراهم سازند و با اجرای راهکارها و برنامه‌های متنوع در جذب جوانان اقدام کنند.

او با تأکید بر اینکه باید زمینه فعالیت‌های فرهنگی را فراهم سازیم، اظهار داشت: هر مسؤولی در جامعه قبل از انجام کار سیاسی، مسئول کار فرهنگی و دینی است.

حجت الاسلام طهماسبی با تأکید بر ضرورت ایجاد تعادل فرهنگی در جامعه، ادامه داد: باید ارزش های دینی و فرهنگی را در جامعه تقویت و با ضدارزش ها مقابله کرد، راه تقویت فرهنگ دینی جامعه نهادینه سازی اصول و ارزش ها است.

او خاطرنشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ دینی در جامعه راه ارتقای سلامت اخلاقی و روحی جامعه بوده و جلوی گسترش ضدارزش ها گرفته می شود.

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت رسانه ها، در سایه تعامل و همدلی نهادهای اجرایی و فرهنگی، بهره مندی از ظرفیت حوزه علمیه و مبلغان و نهادهای آموزشی و تربیتی می توان اقدامات مؤثری در ارتقای فرهنگ جامعه انجام داد.

انتهای پیام/د

لزوم فراهم سازی زمینه انجام فعالیت های فرهنگی توسط مسئولان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.