سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم افزایی جهاد کشاورزی و نظام مهندسی برای تحول اشتغال

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با ساماندهی درست پتانسیل های سازمان آن قطعا شاهد توسعه بخش کشاورزی در استان خواهیم بود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  شیخ ویسی با بیان اینکه  با ساماندهی درست پتانسیل های سازمان آن قطعا شاهد توسعه بخش کشاورزی در استان خواهیم بود گفت: ساماندهی این مراکز که حداقل در برگیرنده حدود ۳۰۰ نفر از اعضای جویای کار این سازمان است در خواست داریم  چرا که این مراکز به عنوان بازو‌های توانمند مهندسی نمودن فرایند تولید در بخش کشاورزی استان کرمانشاه  است.

 حسینی مقدم نماینده ، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن بیان اهمیت کشاورزی و دامپروری در اسلام و تاثیر آن در ایجاد اشتغال در استان، خواستار تغییر نگرش نسبت به حوزه‌های کشاورزی و دامپروری شدند و بیان کرد: باید در تمام حوزه‌های فعالیت‌های دانش بنیان حرکت کنیم و با هم افزایی جهاد کشاورزی و نظام مهندسی نسبت به ایجاد تحول و اشتغال فعالیت نمایند.

او با اشاره به  اهمیت تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی گفت: تشکیل و استقرار شرکت‌ها شمشیر دو لبه است و در صورت عدم حمایت‌های بعدی از سوی سازمان نظام مهندسی و جهاد کشاورزی میتواند در معرض تخریب قرارگیرد و باید در این زمینه هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی بیشتر فعالیت کنند.


انتهای پیام/ز

 

 

اهمیت تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.