سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش سراسری دبیران امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در اراک /حفظ ارزش‌های اسلام و جمهوری اسلامی اولویت کار دبیران فرهنگی و دینی وزارت نیرو

دبیران امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق سراسر کشور در اراک گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  دبیران امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق سراسر کشور به منظور جلسه فصلی در خانه معلم اراک گردهم آمدند.

حفظ ارزش‌های  اسلام و  جمهوری اسلامی اولویت کار دبیران فرهنگی و دینی وزارت نیرو

حجت الاسلام قرنفلی سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت نیرو در این همایش گفت: حفظ ارزش‌های دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی اولویت کار دبیران فرهنگی و دینی وزارت نیرو است که با تبیین اهداف و اجرای برنامه‌های تدوین شده در طول سال به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

حجت الاسلام قرنفلی افزود: ضمن تبریک ایام هفته وحدت گفت: یکی از زیباترین و والاترین واژه‌ها، واژه وحدت و برادری است، برادری و وحدتی که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیای الهی برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

او با تاکید بر ضرورت اهتمام ویژه مسوولان برمهندسی مدبرانه فرهنگی اضافه کرد: ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی و ابتکار عمل در این حوزه نقش بسزایی در خنثی کردن هجمه‌های فرهنگی طراحی شده از سوی دشمنان دارد.

سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت نیرو بیان کرد: کارکنان وزارت نیرو در تامین زیرساخت‌های اساسی کشور و خدمات بی‌وقفه و مستمر به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند و در فعالیت‌های فرهنگی هم باید پیشرو باشند.

او ادامه داد: مجموعه وزارت نیرو مجموعه بزرگی است و علاوه بر تامین آب و برق، در امنیت و توسعه کشوربا اهمیت و تاثیر گذار است.

انتهای پیام/ ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.