سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دانش آموزان دختر شهر رشت به مناطق علمیاتی غرب کشور

۲۲۰ نفر از دانش آموزان دخترناحیه یک و دو رشت امروز عازم مناطق علمیاتی غرب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جشمید اصحابی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: در دومین مرحله از اعزام کاوان دانش آموزی، ۲۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوره دوم ناحیه یک و دو رشت در قالب کاروان راهیان نور و با ۵ دستگاه اتوبوس عازم مناطق علمیاتی غرب کشور شدند.

او ، مدت زمان این سفر معنوی را ۴ روز اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی غرب کشور در کرمانشاه به ویژه یادمان شهدای مرصاد، کرند، پل دختر و یادمان شهدای سرپل ذهاب بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ، با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت سپاه ناحیه، آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی انجام می‌شود، گفت: تعدادی از فرهنگیان، طلاب، پاسداران و راویان ۸ سال دفاع مقدس، دانش‌آموزان را در سفر معنوی راهیان نور همراهی می‌کنند.

سرهنگ جشمید اصحابی، کاروان‌های راهیان نور را فرصتی برای انتقال سیره شهدا به جوانان دانست و تصریح کرد: دشمن برای جدا کردن نوجوانان و جوانان از اعتقادات اسلامی و دینی با تمام توان به میدان آمد و مسئولان دستگاه‌های اداری باید با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها دشمن را در رسیدن به این هدف مأیوس کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

بازدید دانش آموزان رشتی از مناطق عملیاتی غرب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.