سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما و شرایط اضطرار خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریدون یاسمی با تاکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه جهت حصول اطمینان از آسیب پذیری حداقلی ناشی از ورود به فصل سرما گفت : با برنامه ریزی‌های انجام شده و ذخیره سازی انواع فرآورده‌های نفتی، شرکت متبوع در همه شرایط آمادگی کامل دارد تا پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و مردم شریف استان کرمانشاه باشد.

او با اشاره به وقوع زلزله اخیر در شهرستان صحنه، از آمادگی شرکت پخش کرمانشاه در صورت بروز حوادث غیرمترقبه خبر داد و گفت : وضعیت سوخت در ۱۵۴ جایگاه استان مناسب و همگی از سوخت کافی برخوردار هستند.

مدیر شرکت پخش کرمانشاه در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و صعب العبور گفت: سوخت رسانی به این مناطق در حال انجام بوده و مشکلی در خصوص تامین فرآوره نفت سفید وجود ندارد.

یاسمی گفت: در منطقه کرمانشاه ۹۸ هزار خانوار تحت پوشش این شرکت و مصرف کننده نفت سفید وجود دارد که سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

برنامه ریزی‌ و ذخیره سازی انواع فرآورده‌های نفتی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.