سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای منزل آب زاهدان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای منزل آب زاهدان امروز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

ادهم کرد زابلی  مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  پروژه زمین چمن مصنوعی  در راستای توسعه زیرساخت‌ها و فضا‌های ورزشی شهرستان زاهدان در مساحتی با زیربنای ۱۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۳۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال ۹۷ شروع شده که امروز به مناسبت هفته وحدت مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیت چشمگیری بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در قالب ۲۷۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، علی الخصوص وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه و پیشرفته زیرساخت‌های ورزش استان سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان پهناور و مرزی رشد چشمگیری داشته است؛ که این حجم از افتتاح چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال در روستای شمال تا جنوب استان بی سابقه است.

 ۱۵ طرح و پروژه مختلف حوزه ورزش و جوانان نیز در ماه گذشته با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سراسر استان سیستان و بلوچستان با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولین عالیرتبه استانی افتتاح و بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ع

پروژه زمین چمن مصنوعی  در زاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.