سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی آمران به معروف و ناهیان از منکر در چهارمحال و بختیاری

آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان چهارمحال و بختیاری ساماندهی می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه پاسداران حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در همایش طلاییه‌داران امر به معروف و نهی از منکر گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر استان به صورت محله‌ای ساماندهی می‌شوند و این دو فریضه با برنامه مشخص و اهتمام بیشتری پیگیری خواهش شد.

او افزود: این برنامه در ابتدا به صورت تقسیمات محلات شهرستان شهرکرد اجرا می‌شود که به دنبال آن شهر شهرکرد به سه محله تقسیم شده است.

اکبری ادامه داد: از آنجا که طلاییه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در محدوده محلات خود تاثیرگذاری بیشتری دارند این برنامه در دستور کار قرار گرفته است.

او، تذکر لسانی را ماموریت این تیم‌های محله‌ای اعلام کرد و گفت: این افراد در برخی موارد نسبت به مطالبه‌گری در محلات و مناطق مشخص شده حضور پیدا می‌کنند و از این طریق مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی سطح محلات رصد و پالایش می‌شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با تقسیم محلات بین گروه‌ها و تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر می‌توان عملکرد خود را در این حوزه بهتر رصد کرد و بدین ترتیب اقدامات انجام شده در این حوزه قابل پیگیری و بررسی است.

اکبری با اشاره به وقوع برخی رفتار‌های مغایر شئون اسلامی در استان، اظهار داشت: طلائیه داران به ویژه در نهاد‌ها و ادارات باید در این خصوص اهتمام بیشتری نسبت به رصد و تذکر موارد داشته باشند.

انتهای پیام/خ

برگزاری همایش طلاییه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.