سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تدوین برنامه بلند مدت در زمینه آب و برق

وزیر نیرو گفت: با توجه به اهمیت آب و برق باید برنامه بلند مدتی در این زمینه در جهت رفع مشکلات آن تدوین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان زرند و کوهبنان گفت: سعی ما در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت‌ها و کاهش دشواری‌ها، ایجاد اشتغال، حفظ حیات موجودات زنده و زیرساخت‌های عمرانی و تدارک برنامه بلندمدت در زمینه آب و برق است.

او افزود: در زمینه آب شور اقداماتی انجام شده است و کلنگ زنی امروز نیز در همین راستا بوده است.

اردکانیان بیان داشت: تلاش‌ها در زمینه تامین آب و برق پایدار نتیجه بخش بوده است.

او افزود: در استان کرمان به طور کلی ۵۴ پروژه عمده آب و برق و آب و فاضلاب با سرمایه گذاری و اعتبار‌ی بالغ بر هیجده هزار میلیارد و دویست هزار تومان در دست اجرا است که بخشی هزینه شده است و سهم وزارت نیرو هزار هشتصد میلیارد تومان است که افتتاح می‌شوند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه این پروژه‌ها شامل واحد بخار، نیروگاه سیکل ترکیبی گوهران و تعدادی پروژه برق نیروگاه‌های خورشیدی، است، افزود: تصفیه خانه آب و فاضلاب که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد، ظرف سه سال به بهربرداری می‌رسد.

او گفت: پویش هرهفته الف ب ایران از نیمه دوم امسال آعاز شده است و قرار است هرهفته در یکی استان های کشور پروژه های مهم اب و برق افتتاح شود و براساس این پویش تا پایان امسال ۲۲۷ پروژه صنعت اب و برق با اعتبار ۳۳ هزار میلیارد تومان افتتاح می شود.

انتهای پیام/س

تلاش‌ها در زمینه تامین آب و برق پایدار نتیجه بخش بوده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.