سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان شمالی دومین استان برای ثبت نام واحد مسکونی در سطح کشور

استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در مرحله اول با ۵ هزار ۴۶۰ سهمیه جهت ثبت نام واحد مسکونی دومین استان از لحاظ تعداد است و در مجموع سهم استان از این طرح ۹ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: امروز مسکن یکی از دغدغه‌های مردم در سطح کشور است.
شجاعی با اشاره به اینکه برای تامین مسکن باید نزدیک به ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان احداث شود، افزود: با پیگیری‌های انجام شده سهم خراسان شمالی از طرح اقدام ملی ۹ هزار ۹۰۰ واحد مسکونی می‌باشد که در مرحله اول برای ۵ هزار ۴۶۰ واحد در ۵ شهر بجنورد، شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم اجازه ثبت نام داده شده است.

او اظهارکرد: در تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با ستاد فرمان امام (ره) برای ایجاد ۵۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور سهم خراسان شمالی ۴۵۰ واحد بود که طی نشست با این ستاد این رقم به ۳۲۰۰ واحد مسکونی افزایش یافت.

شجاعی همچنین یادآور شد: بازسازی ۶ هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق سیل زده استان تصویب و کار آغاز شده است و بنابراین در مجموع حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی را به انعقاد قرارداد می‌رسانیم تا بتوانیم با همت مجموعه مدیریت استان برای رفع این دغدغه مردمی انجام وظیفه کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه نحوه ساخت واحد‌های مسکونی به لحاظ متراژ و تعداد طبقات متفاوت است، افزود: در نشست با ستاد فرمان امام (ره) مقرر شد در ساخت واحد‌های مسکونی تنوع داشته باشیم.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: نگاه وزارت راه و شهرسازی انبوه سازی با هدف کاهش هزینه‌ها می‌باشد و در حوزه بخش خصوصی نیز تابع وزارت راه و شهرسازی هستیم.

انتهای پیام/د

خراسان شمالی دومین استان برای ثبت نام واحد مسکونی در سطح کشور

برچسب ها: استانداری ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.