سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مدیران کنترل کیفیت نمونه واحد‌های تولیدی

در مراسمی از ۷ نفر از مدیران کنترل کیفیت نمونه واحد‌های تولیدی گیلان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، داریوش اشکانی پور، مدیرکل استاندارد استان گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی کیفیت در مراسمی از ۷ نفر از مدیران کنترل کیفیت نمونه سال ۹۷ واحد‌های تولیدی گیلان با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی شد.

او، با قدردانی از همه نقش آفرینان امر کیفیت در واحد‌های تولیدی استان که بخاطر حضور فعالانه، توام با احساس مسئولیت در امر تولید و کیفیت تلاش می‌کنند، بر ارتقاء سطح کیفیت محصولات با تلاش مضاعف و بهره مندی از استاندارد‌های بروز و تجدید نظر شده نیز تاکید کرد.

غلامعلی جعفرزاده، از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم، جایگاه استاندارد را بسیار حساس ومهم دانست و نتیجه رعایت الزامات آن را تولید باکیفیت عنوان کرد و از مدیرکل و کارشناسان استاندارد، جدیت و وسواس بیشتر در راستای وظائف محوله بدون هیچگونه اغماض را خواستار شد.

همچنین در آیین قدردانی از مدیران کنترل کیفیت نمونه واحد‌های تولیدی قدردانی، رئیس هیئت مدیره انجمن کنترل کیفیت، دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع استان و یکی از تولیدکنندگان پیشکسوت صنایع غذایی نیز درباره اهمیت کنترل کیفیت محصولات و کالا‌های تولیدی و نقش آن بر بازار سرمایه و اقتصاد کشور سخنرانی کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از ۷ نفر از مدیران کنترل کیفیت نمونه واحد‌های تولیدی گیلان

 

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.