سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۱۰ میلیارد ریالی باران در سیریک

فرماندار سیریک از خسارت ۱۰ میلیارد ریالی باران در روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،احمد جمالدینی فرماندار سیریک گفت:بارندگی های دو روز گذشته ۱۰ میلیارد ریال خسارت به روستا‌های این شهرستان وارد کرد.

او افزود: در پی بارندگی‌های دو روز گذشته و طغیان رودخانه‌های فصلی راه ارتباطی ۱۲ روستا و برق ۲۵ روستا در شهرستان سیریک مسدود و قطع شد.

فرماندار سیریک گفت:بر اثر طوفان و بارش‌های شدید دوروز گذشته گذشته در شهرستان سیریک که همراه با تگرگ و طغیان رودخانه‌های گَز، مَرِگ و دهارِن بود، بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت به منازل مسکونی، تاسیسات برق، بخش کشاورزی، مدارس، شیلات، و راه‌های روستایی وارده شده است.

جمالدینی با بیان اینکه بارندگی‌ها باعث شد که برق ۲۵ روستا در سیریک قطع شود، افزود: براثر بارش شدید باران دیروز و دیشب، که همراه با تگرگ و طوفان بود منجر به شکسته شدن تیر‌های برق، پارگی شبکه انتقال و سوختن ترانسفورماتور‌های برق شد و همین هم باعث شد که برق ۱۳ روستای بخش مرکزی شهرستان سیریک قطع شود که با تلاش نیرو‌های اداره برق سیریک، برق تمام روستا‌ها  وصل شد.

او گفت: در پی بی احتیاطی، یک پسر بچه ۸ ساله اهل و ساکن روستای میشی که برای تماشا و نگاه کردن طغیان رودخانه رفته بود با افتادن در رودخانه گز جان خودش را از دست داد.

منبع :  مهر

انتهای پیام/ر

طغیان رودخانه جان کودک سیریکی را گرفت 

 

 

برچسب ها: آب و هوا ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.