سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهر‌های استان کرمان میزبان وزرای دولت روحانی

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه به جیرفت و عنبر آباد می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،عباس تقی زاده، مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس امروز به کهنوج، منوجان، رودبار، قلعه گنج و فاریاب سفر می‌کند، کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پیش از ظهر امروز در شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر حضور خواهد یافت.

تقی زاده افزود: وزرای اطلاعات، صمت و نیرو؛ رئیس جمهور را در سفر صبح امروز دوشنبه بیستم آبان ماه به رفسنجان همراهی می‌کنند و در سخنرانی دکتر روحانی در ورزشگاه تختی این شهر حضور دارند.

او با بیان اینکه اردکانیان، وزیر نیرو پس از پایان دیدار مردمی رئیس جمهور راهی زرند و کوهبنان می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات به شهرستان شهربابک سفر خواهد کرد، افزود: بخشنده، معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز امروز صبح از پروژه‌های شهرستان رفسنجان و انار بازدید خواهد داشت.

مشاور استاندار کرمان در در امور رسانه و روابط عمومی همچنین از سفر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و اسلامی وزیر راه و شهرسازی در تاریخ سه شنبه ۲۱ آبان به کرمان جهت بهره برداری از پروژه‌های این دو وزارت خانه خبر داد و افزود: وزیر صمت نیز در سفر امروز رئیس جمهور به شهرستان‌های بافت و سیرجان دکتر روحانی را همراهی خواهند کرد.

او تصریح کرد: صبح سه شنبه شورای اداری استان کرمان با حضور رئیس جمهور در کرمان برگزار می‌شود و وزرای اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون رئیس جمهور در امور مجلس در جلسه شورای اداری حضور دارند و دیگر وزرا در محل پروژه‌ها خواهند بود.

تقی زاده بیان کرد: در شورای اداری و توسط رئیس جمهور به طور همزمان از طریق ویدیو کنفرانس ده‌ها طرح در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س

برنامه سفر وزرا و اعضای هیات دولت به استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.