سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۲۲۰ هزار کودک و نوجوان استان در برنامه‌های کتابخوانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از شرکت ۲۲۰ هزار کودک و نوجوان کرمانشاهی در برنامه‌های کتابخوانی کانون پرورشی استان در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهناز فتاحی امروز (۱۹ آبان) در آیین تجلیل از اعضا و مربیان برگزیده کتابخوانی مراکز کانون پرورشی استان کرمانشاه که با عنوان "مهرواره بزرگ کتاب و کتابخوانی" و با حضور بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب "دختر شینا" برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: از آنجایی که پیامبر اکرم (ص) مبلغ کتاب و کتابخوانی در جامعه بودند، توصیه می‌شود کودکان و نوجوانان این هفته را برای خواندن زندگینامه پیامبر رحمت و مهربانی غنیمت بشمارند.

او در ادامه به بیان فواید کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان پرداخت و افزود: کتابخوانی علاوه بر اینکه باعث سرگرمی افراد می‌شود، موجب بالا رفتن اطلاعات آن‌ها می‌شود. همچنین کتابخوانی به افراد نحوه برخورد با دیگران را می‌آموزد و آن‌ها را برای زندگی کردن آماده می‌کند.

او  با اشاره به شرکت ۲۲۰ هزار کودک و نوجوان استان در برنامه‌های کتابخوانی کانون پرورشی استان در یک سال گذشته گفت: کودکان و نوجوان کرمانشاهی با برنامه‌های متنوعی در برنامه‌های کتابخوانی شرکت کردند. برخی از آن‌ها کتاب‌های دوست داشتنی خود را معرفی کردند و برخی داستان زندگی خود را نوشتند و کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در یک سال گذشته ۴۰۰ عنوان کتاب خوانده‌اند.

بهناز ضرابی زاده نویسنده کتاب "دختر شینا" نیز در این مراسم با اشاره به زندگی و خدمات آیت الله محمدحسین طباطبایی، گفت: به دلیل فعالیت‌های موثر ایشان در حوزه کتاب و کتابخوانی، روز وفاتشان به عنوان روز کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از کودکان و نوجوانان خواست تا در هفته کتاب و کتابخوانی با خواندن زندگینامه آیت الله طباطبایی با این علامه بزرگ آشنا شوند خواندن این نوع کتاب‌ها افراد را با زندگی چهره‌های شاخص آشنا می‌کند و همین می‌تواند در الگوگیری آن‌ها از چهره‌های شاخص اثرگذار باشد.

انتهای  پیام/ز

 

 

تجلیل از اعضا و مربیان برگزیده کتابخوانی مراکز کانون پرورشی استان کرمانشاه

برچسب ها: کتاب ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.