سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار دزفول خبر داد؛

اجرای طرح انتخاب شعار و نشان (برندینگ) گردشگری دزفول

شهردار دزفول گفت: طرح انتخاب شعار و نشان (برندینگ) گردشگری دزفول در آینده ای نزدیک در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدعلی دوایی‎فر شهردار دزفول پس از اولین جشنواره سفرنگاری دیجیتال "دزفول‎گرام" که سال گذشته توسط شهرداری دزفول برگزار شد، طرح انتخاب شعار و نشان (برندینگ) گردشگری دزفول نیز در دستورکار قرار گرفته است و بزودی اجرا می‌گردد.

او با بیان اینکه در این راه باید از ابزار‌های دیجیتال روز دنیا یاری گرفت، افزود: دزفول‌گرام اولین جشنواره سفرنگاری دیجیتال در سطح استان خوزستان بود که به همت شهرداری دزفول برگزار شد.

دوایی فر بیان داشت: استان خوزستان همواره از مقاصد گردشگری در ایران بوده است، اما در بین شهر‌هایی که شهرت بیشتری از لحاظ استقبال گردشگر کسب کرده‌اند، شهر‌هایی هم هستند که با وجود جاذبه‌های فراوان طبیعی و تاریخی، کمتر معرفی شده‎اند که دزفول یکی از آن‌ها است.

شهردار دزفول در ادامه به ضرورت برخورداری دزفول از یک برند گردشگری تاکید و تصریح کرد: به منظور هدفمند کردن و وحدت رویه در فعالیت‎های توسعه گردشگری در شهرستان دزفول، طرح انتخاب نام و نشان (برندینگ) گردشگری این شهرستان با همت شهرداری دزفول آغاز شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: به‎منظور اجرای این طرح، مشاور ذیصلاح انتخاب شده و تیم کارشناسی متشکل از متخصصان و استاد‌های دانشگاه و فعالان ملی و منطقه‎ای گردشگری به کار گرفته شده‌اند.

محمدعلی دوایی فر درباره چگونگی انتخاب نام و نشان (برندینگ) گردشگری این شهرستان گفت: شعار گردشگری دزفول و نشان آن با برگزاری کارگاه‎های مشورتی، توزیع پرسشنامه پژوهشی و کسب نظر از صاحب‎نام‌های حوزه گردشگری کشور صورت خواهد گرفت.

او با بیان این‎که پس از انتخاب شعار و نشان واحد برای معرفی شهرستان دزفول، کلیه فعالیت‎های رسانه‎ای و تبلیغاتی گردشگری این شهر بر محور این شعار استوار می‎شود، افزود: طرح انتخاب نام و نشان گردشگری دزفول در ادامه فعالیت‎های توسعه گردشگری این شهرستان در قالب یک طرح پژوهشی با کمک یک گروه مشاور و کسب مشورت از متخصصان و صاحب‎نظران بومی و ملی از سوی شهرداری دزفول در پیش گرفته شده است؛ بنابراین، نشان انتخابی این شهرستان به عنوان برند گردشگری در همه اقلام تبلیغاتی و محیطی در معرض دید و اطلاع گردشگران قرار می‎گیرد تا تصویری مشخص و با هویت یکسان برای همگان از دزفول ساخته شود.

دوایی فر اذعان داشت: نحوه به‎کارگیری و توسعه نشان و شعار دزفول در قالب یک کارگاه به مسئولان و ذینفعان گردشگری دزفول آموزش داده می‎شود و آموزش چگونگی نهادینه کردن این شعار نیز ارائه خواهد شد.

جشنواره سفرنگاری دزفول‎گرام اسفندماه سال ۹۷ به همت شهرداری دزفول در شهر آجری دزفول برگزار شد؛ این جشنواره رویدادی برای شناساندن و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری دزفول از راه فضای مجازی و ابزار‌هایی که در اختیار دارد بود.

انتهای پیام/گ

طرح انتخاب شعار و نشان برندینگ گردشگری اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.