سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رئیس جمهور؛

بیش از ۵۰۰ طرح به صورت ویدئو کنفرانس در استان یزد افتتاح شد/ امضای ۷ تفاهمنامه اقتصادی

بیش از ۵۰۰ طرح مختلف، یکشنبه شب با حضور رییس جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس بطور همزمان در سطح استان یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، برای اجرای این پروژه‌ها ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل بودجه دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی است.

رییس جمهوری در این مراسم گفت: ۳۵۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی را افتتاح کردیم که ۹۱۵ میلیارد تومان آن ریالی و بخش دیگری هم ارزی و ۱۶۶ میلیون یورو بود؛ بنابرین طرح عظیمی در بخش صنعت است که نشان از فعال بودن مردم ما در بخش تولید و صنعت است.

روحانی اضافه کرد:برای همه ما خوشحال کننده هست که مردم عزیز این استان ۵۰ درصد کاشی و سرامیک کشور را تولید می‌کنند و در کشور ۶۰۰ میلیون متر مربع تولید کاشی و سرامیک است.

وی استعداد کشور در زمینه‌های مختلف مخصوصا در این استان را وافر توصیف کرد و گفت: برخی از طرح‌های مورد افتتاح طرح‌های توسعه بود برخی کاشی بود برخی بتن سبک و برخی داروسازی و مکمل‌های غذایی.

در این مراسم ۷ تفاهمنامه اقتصادی بین استانداری یزد با صندوق نوآوری و شکوفایی، بانک ملی، سازمان صنایع کوچک، شرکت ایمیدرو، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و صندوق ملی محیط زیست به امضا رسید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.