سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش جمعیت زیر پوشش آبفای روستایی استان مرکزی به ۹۵ درصد تا پایان سال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی از افزایش جمعیت زیر پوشش استان مرکزی به تا پایان سال خبر داد.

عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آبفاروستایی استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با همکاری دهیاری‌ها جمعیت زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی تا پایان سال به ۹۵ درصد خواهد رسید.

عرفانی نسب افزود: از لحاظ جمعیتی ۸۷ درصد جمعیت روستایی استان مرکزی زیر پوشش آب و فاضلاب هستند و ۱۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در برنامه پوشش آب و فاضلاب وجود دارند که ۳۰ روستا به عنوان شاخص جمعیتی بالای ۱۰۰ خانوار هستند که در برنامه کاری سال ۹۸ هستند.

او اضافه کرد: استان مرکزی از جمله استان‌هایی است که در ضریب بهره مندی از شبکه آب و فاضلاب روستایی در کشور رتبه خوبی دارد به طوری که میانگین ضریب بهره مندی در کشور ۷۵ و در استان مرکزی بیش از ۸۵ درصد است.

۸۴۳ روستای استان مرکزی زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی استان مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی هزارو ۱۱۲ روستا وجود دارد که ۸۴۳ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار دارند.

او ادامه داد: اعتبارات استانی و ملی امسال استان مرکزی در بخش آب و فاضلاب روستایی بیش از ۶۳ میلیارد تومان بوده و برای ان ۱۴۳ پروژه تعریف شده است که شامل ۷۱حلقه چاه ده باب مخزن و ۲۷۰ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال است.

عرفانی نسب بیان کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال ۶ حلقه چاه برای روستا‌ها حفر شده و ۴۴ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه‌های داخلی روستایی صورت گرفته و دو باب مخزن ساخته شده و برای ۱۰ حلقه چاه این که فنس کشی انجام شده و ۴۶۰ متر خط انتقال برای شبکه انجام شده و بیش از هزارو۵۰۰ انشعاب نیز واگذار شده است.

انتهای پیام / ج

 

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.