سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز :

اولین مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در البرز راه اندازی شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از افتتاح مرکز نیکوکاری قلب سلیم در حوزه درمان و سلامت برای این استان خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  البرز  با اشاره به اینکه تا کنون ۹۰ مرکز نیکوکاری در دستگاه‌ها بخش‌های دولتی و خصوصی راه اندازی شده است،در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت: مرکز نیکوکاری قلب سلیم به شبکه ۹۰ گانه مراکز نیکوکاری استان البرز پیوست و امیدوار هستیم این زنجیره خیر و احسان که با حضور مرکز نیکوکاری قلب سلیم در دانشگاه علوم پزشکی شکل گرفته، خواهد توانست به صورت هدفمند و موثر افرادی که در استان، نیازمند حمایت‌های مالی برای امور تشخیص و درمان هستند را حمایت کند.

او افزود: کمیته امداد در این مسیر می‌تواند به عنوان نهاد هم افزا در کنار مرکز نیکوکاری قلب سلیم و سایر ۹۰ مرکز نیکوکاری دیگر باشد و امیدوار هستیم تا بتوانیم به مدیریت موضوع محرومیت در حوزه درمان اقدام کنیم.

محمدی فر در خصوص شرایط همکاری کمیته امداد با مراکز نیکوکاری نیز گفت: از ۵۰ درصد تا ۷۰ درصد  در این زمینه می‌توانیم هم افزایی کنیم ،که با این نگاه که خانواده‌های مددجویان و مورد حمایت نهاد‌های حمایتی از قبیل کمیته امداد حضرت امام بتوانند از امکانات مرکز نیکوکاری بهره‌مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  البرز در پایان گفت: مرکز نیکوکاری قلب سلیم اولین مرکز نیکوکاری می‌باشد که در حوزه درمان و سلامت مردم در دانشگاه‌های علوم پزشکی افتتاح می شود.

انتهای پیام/و

افتتاح اولین مرکز نیکوکاری قلب سلیم در البرز 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.