سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه دوم شهرستان مرند در افزایش قبولی کنکور در آذربایجان شرقی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرندگفت:طبق ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش مرند در افزایش قبولی کنکور رتبه دوم آذربایجان شرقی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اباذر کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند، با اشاره به ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در گروه‌های آموزشی مختلف گفت: مطابق ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بهبود مدیریت آموزشگاهی دوره متوسطه اول شهرستان مرند رتبه اول استانی را کسب کرد.

او گفت : شهرستان مرند در زمینه افزایش قبولی کنکور سراسری رتبه دوم استانی و در زمینه افزایش قبولی المپیاد علمی رتبه چهارم استانی را در این ارزیابی به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند همچنین گفت: شهرستان مرند در دوره فنی و حرفه‌ای و کارو دانش نیز در زمینه سازماندهی نیروی انسانی رتبه اول استانی، در زمینه کیفیت مدیریت آموزشگاهی رتبه اول استانی، در کیفیت بخشی به آموزش‌های دوره رتبه اول استانی و در تقویت مهارت‌های علمی و عملی رتبه چهارم استان را در اختیار گرفت.

کاظمی با اشاره به رتبه بندی استانی گروه‌های آموزشی گفت: هوشمندسازی مدارس، غنی سازی منابع مدرسه، ارتقاء مدیریت آموزشگاهی، متوازن سازی رشته‌های تحصیلی و کیفیت بخشی به آموزش‌های دوره شهرستان مرند در سطح استان آذربایجان شرقی رتبه اول را کسب کرد و در زمینه توسعه و تقویت پژوهشسرا حائز رتبه سوم شد.

انتهای پیام /ش

شهرستان مرند در افزایش قبولی کنکور رتبه دوم آذربایجان شرقی را کسب کرد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.