سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت فردی که موجب خرابی شبکه گاز در مشهد شد

رئیس امور حقوقی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: عامل تخریب شبکه گاز در مشهد شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید کمال ابن الرضا رئیس امور حقوقی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: فردی که با دستکاری تاسیسات گازرسانی در منطقه ای از مشهد موجب تخریب شبکه اصلی گاز شده بود دستگیر و به سه سال حبس  محکوم شد.

او ادامه داد: طبق ماده ۶۸۷ قانون مجازات اسلامی، فردی که در وسایل و تاسیسات مورد استفاده عمومی از قبیل شبکه‌های آب و فاضلاب، برق و... هرگونه خطا یا اشتباهی را مرتکب شود، حتی اگر هدف او اختلال در نظم و امنیت عمومی نباشد نیز محکوم به حبس سه تا ۱۰ سال است.

رئیس امور حقوقی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: براساس قانون مجازات، مشترکانی که به صورت غیرمجاز از گاز، برق، تلفن، آب و فاضلاب استفاده می‌کنند اگر بدون دریافت انشعاب قانونی از این خدمات استفاده یا با داشتن انشعاب از آن به صورت غیرمجاز مصرف کنند به جریمه نقدی محکوم و با تکرار جرم، به قطع انشعاب به مدت سه تا ۶ ماه نیز محکوم می‌شوند.

 ابن الرضا افزود: تلاش‌ها و اقدام‌های بسیاری برای مدیریت شبکه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان در حال انجام است و گروه‌های سیار این شرکت با هرگونه انشعاب غیرمجاز برخورد می‌کنند.

 

انتهای پیام//ی.ج

 

 

مشترکان شرکت گاز خراسان رضوی به بیش از دو میلیون نفر رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.