سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه آزاد استان کرمانشاه ۵۰۰ عضو هیات علمی دارد

رییس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۲۰ هزار دانشجو از مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: هم اکنون ۲۰ هزار دانشجو از مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

اردشیر امینی با بیان اینکه  ۵ واحد دانشگاه آزاد در شهر کرمانشاه فعال هستند گفت: ۳۵ گروه درسی نیز در این دانشگاه تدریس می‌شود و در شهرستان‌ها نیز فعال هستند.

او بیان کرد: ۵۰۰ نفر عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد است در مرتبه دانشیاری  و استاد یاری مشغول به فعالیت هستند و ۵۰۰ کارمند نیز در سطح استان در دانشگاه آزاد کار می‌کنند.

او با اشاره به  افزایش هزینه‌های شهریه گفت: این شهریه طبق مصوبات کشوری است و هیچ ریالی اضافه از دانشجویان اخذ نخواهد شد و  معمولا افزایش شهریه بین ۱۲ تا ۱۸ درصد است که در بعضی رشته‌ها مانند پزشکی بیشتر است و به طور میانگین ۱۵ دردصد افزایش شهریه داشتیم.

او  با اشاره به کمبود فضای سبز در دانشگاه آزاد بیان کرد:  کمیته فضای سبز راه اندازی کردیم و برای فصل درختکاری طرح جامع در نظر گرفته شده و تامین آب برای نگهداری این فضای سبز نکته مهمی است که نیازمند همکاری شهرداری هستیم.

امینی گفت: یکی از شاخص های رتبه بندی دانشگاه ها در سطح بین المللی حضور دانشجویان خارجی است و امسال 160 دانشجو خارجی پذیرش کردیم و در تلاشیم با  اجرای زیر ساخت ها بتوانیم در هر سه مقطع در سطح آموزشی و پژوهشی جذب دانشجو خارجی داشته باشیم.

او گفت: باید هر 5 سال باید یک عضو هیات علمی به گروه های درسی وارد شود که افراد جوان هم در کنار افراد با تجربه قرار بگیرند افراد جوان نیز دارای علم روز هستند و می توانند توازنی خوبی برقرار کنند.

انتهای پیام/ز


راه اندازی کمیته فضای سبز در دانشگاه آزاد کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.