سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

راه توسعه کردستان پیوند فرهنگی این سرزمین با فرهنگ ملی است

وزیر کشور گفت: راە توسعە، پیشرفت و جاودانگی استان کردستان پیوند عمیق فرهنگ این سرزمین با فرهنگ ملی کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالرضا رحمانی فضلی شنبه شب در میلاد پیامبر (ص) که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: اگر همه مردم ایران از اصالت، فرهنگ و صمیمیت و تاثیرگذاری هنر کردستان آگاە شوند،یقینا جایگاە والاتری خواهد یافت.

او افزود: کرد‌ها همیشه در تاریخ ایران ماندگار و جاودانه هستند و بخش اعظمی از امنیت موجود در کشور مدیون مجاهدت‌های مردم کردستان است.

وزیرکشور با بیان اینکه فرهنگ، ادب و سنت، رسوم، عادات، اخلاق، اعتقادات، ایمان، تلاش، نشاط و شادابی از ویژگی‌های مردم کردستان است، ادامه داد: شما مردم کردستان ثابت کردید که از پشتوانه قوی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و علمی برخوردار هستید و این افتخارات همواره در کنار شما خواهند ماند.

 رحمانی فضلی با بیان اینکه مردم ایران اعم از سنی و شیعه هیچگاه جدا نبوده‌اند، یادآور شد: ملت ایران اسلامی یادآور مثال واقعی وحدت در عین کثرت و کثرت در عین وحدت است.

او هفته وحدت را یادآور همدلی و همراهی مردم ایران اسلامی دانست و بیان کرد: آسایش کنونی کشورمان حاصل جان‌فشانی‌های شهدا است و در واقع شهیدان مشاهیر اصلی ما هستند، چرا که مشاهیر فرهنگ، هنر و ادبیان، شعرا و عالمان در دامن همین شهدا تربیت شدند.

انتهای پیام/ز

صحبت های وزیر کشور در کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.