سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۱۷ واحد صنعتی کوچک در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: تعداد ۲۱۷ واحد صنعتی کوچک و متوسط در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان شمالی فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در بازدید از واحد‌های صنعتی ناحیه صنعتی عباس‌آباد اسفراین اظهار کرد: بر اساس جواز تأسیس بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ نفر نیز در این واحد‌های صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

او ادامه داد: حمایت از واحد‌های صنعتی فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ازجمله برنامه‌های مهم این شرکت محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تأکید کرد: صنایع کوچک و متوسط نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد فرصت‌های شغلی و رشد اقتصادی دارند بنابراین شناسایی و معرفی عوامل کلیدی مؤثر بر موفقیت این صنایع می‌تواند آن‌ها را در ایفای نقش‌های محوله و شکوفایی اقتصادی و صنعتی منطقه و کشور کمک کند.

وحدت افزود : کلیه شهرستان‌های خراسان شمالی دارای حداقل یک شهرک یا ناحیه صنعتی قابل‌واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی می‌باشد و منطقه ویژه اقتصادی بجنورد نیز در مرکز استان با مزیت‌های ویژه در بخش‌های صنعتی، آموزشی، خدماتی و انبار قابل‌واگذاری است.

انتهای پیام/ه

فعالیت ۲۱۷ واحد صنعتی کوچک در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.