سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جدی برای برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با تاکید بر عزم جدی این دستگاه برای برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی گفت : ۴۰ مورد اجرای احکام تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی در استان به قطعیت رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : برای برخورد با پدیده شوم زمین‌خواری در بخش مختلف از جمله تصرف اراضی ملی و دولتی، جعل اسناد و تغییر کاربری زمین‌ها و باغ‌ها، ظرفیت‌های قانونی وجود دارد.

او در خصوص حفظ اراضی باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی گفت : از ابتدای امسال تاکنون در استان، ۶۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی با دستور قضایی در شهرستان کرمانشاه تخریب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران در زمینه گزارش هرگونه تغییر کاربری وظیفه مهمی دارند، افزود: ۲۷۰ گزارش داشتیم که قصد انجام عملیات‌هایی در راستای تغییر کاربری داشته‌اند که با ارائه تذکرات و اخطاریه‌های لازم، عملیات‌های مربوطه متوقف شده است.

حاتمی افزود: جهاد کشاورزی با افراد سودجویی که قصد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را دارند به محض مشاهده، اخطار می‌دهد و یگان حفاظت از اراضی کشاورزی که به‌تازگی ایجاد شده است در این خصوص برخورد‌های لازم را انجام می‌دهد.

او بر تاکید بر تسریع در اجرای احکام برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان، افزود: ۴۰ مورد اجرای احکام تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی به قطعیت رسیده، که در همین ماه (آبان‌ماه) ۶ مورد از آن اجرا و بنا‌ها قلع و قمع شده‌اند .

 

 

انتهای پیام/د

برخورد با پدیده شوم زمین‌خواری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.