سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات کمیته اسپورت کیک بوکسینگ بانوان کرمان

مسابقات کمیته اسپورت کیک بوکسینگ (ISKA) قهرمانی بانوان استان کرمان، جام وحدت با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

احسان سعیدنژاد نماینده کمیته اسپورت کیک بوکسینگ استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات کمیته اسپورت کیک بوکسینگ (ISKA) قهرمانی بانوان استان، جام وحدت با حضور ۱۶۲ رزمی کار از سرچشمه، بافت، شهربابک، سیرجان و کرمان در خانه رزمی کرمان برگزار شد.

او افزود: در پایان این مسابقات تیم کمیته اسپورت کیک بوکسینگ استان به مربیگری خانم‌ها قنبری و علی بیگی بر سکوی نخست ایستاد، تیم سیرجان به مربیگری قاسمی افشار دوم شد و تیم کرمان به مربیگری حقدوستی در جایگاه سوم قرار گرفت.

سعید نژاد تصریح کرد: برگزیدگان این رقابت‌ها در قالب تیم منتخب استان کرمان در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور می‌یابند.

او با اعلام اینکه تمام هَم و غَم اینجانب و تیم همراهم بر این بود تا با برگزاری هرچه شایسته‌تر این دوره از مسابقات، بتوانیم مسابقاتی در خور شآن بانوان دیار کریمان و هیئت رزمی این استان برگزار کنیم، از حمایت‌های ابراهیمی رئیس، نظری زاده دبیر و توسلی نایب رئیس این هیئت به منظور برگزاری شایسته این رقابت‌ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد: در عرصه رزمی بتوانیم تاثیری هر چند کوچک در روند پیشبرد اهداف عالیه هیئت داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

معرفی نفرات و تیم‌های برتر مسابقات کمیته اسپورت کیک بوکسینگ بانوان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.