سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران شرکت آبفا کشور؛

آب شرب مناطق زلزله زده وصل شد

کرکانی گفت: درزمان وقوع زلزله دو روستای ورنکش و ورزقان با جمعیتی معادل ۲ هزار خانوار دچار قعطی آب شده بود که امروز مشکل همه آن‌ها برطرف شده است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پرهام کرکانی مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفا کشور با اشاره به اینکه هم اکنون آب شرب همه شبکه مناطق زلزله زده برقرار است افزود: درزمان وقوع زلزله دو روستای ورنکش و ورزقان با جمعیتی معادل ۲ هزار خانوار دچار قعطی آب شد که تا ظهر همان روز مشکل برطرف و آب شرب برقرار شد.
او با بیان اینکه خسارات شبکه آب شرب قابل توجه نیست گفت: روستای ورزقان تحت پوشش خدمات ما نبود، اما درچنین شرایطی خدمات به همه مناطق انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید:  تدوین برنامه ۰۹۹ برای پیک مصرف برق تابستان / نیمی از مخازن سد‌های کشور پر است


مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفا کشور با اشاره به برنامه مدون شرکت ابفا کشور برای افزایش آمادگی سیستم‌های آبرسانی و خدمات رسانی درکمترین زمان ممکن ادامه داد: این برنامه‌ها به شکلی است که در زمان بروز حادثه آسیب پذیری شبکه به حداقل برسد و اگر اتفاقی رخ داد درکمترین زمان به شبکه به شرایط عادی بازگردد.
کرکانی با اشاره زلزله سرپل ذهاب و سیلاب ابتدای سال افزود: بیشترین زمان قعطی آب در آن حوادث نیز یک تا دو روز بود.
وی ادامه داد: مقاوم سازی شبکه، ایجاد ظرفیتی به نام آب رزرو، تشکیل و تجهیز تیم‌های عملیاتی و راه اندازی انبار‌های مدیریت بحران برای تهیه اقلام مورد نیاز از جمله فعالیت‌های انجام شده برای آمادگی در زمان حادثه است.

انتهای پیام/

رفع مشکلات آب و برق مناطق زلزله زده تبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.