سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷فقره تصادف‌ در جنوب سیستان و بلوچستان رخ داد

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷ فقره تصادف منجر به جرح هفته گذشته در مسیر‌های جنوبی این استان رخ داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۹ نفر از شهروندان براثر وقوع این حوادث رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند و ۲۸ نفر نیز مجروح شدند.

او  از عمده دلایل حوادث رانندگی یک هفته گذشته در جاده‌های جنوبی سیستان و بلوچستان را توجه نداشتن به جلو، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز ذکر کرد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد:۳۰ درصد تصادفات این مدت مربوط موتور سیکلت و ۳۰ درصد واژگونی خودرو بوده است.

او گفت: در مجموع وجود راه‌های دوطرفه، قوس و پیچ‌های فراوان در کنار سرعت زیاد، رعایت نکردن قانون و قاچاق سوخت، انسان و کالا از مهمترین علل افزایش تصادف در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان است.

سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه پلیس راه شمال و شهرستان‌های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

انتهای پیام/ع

تصادف‌در جنوب سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.