سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در دولت تدبیر و امید و با مساعدت شرکت گاز استان ۹ شهرک صنعتی به طول ۱۶ کیلومتر گازرسانی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در جلسه با مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: توجه ویژه گازرسانی به صنایع استان و بهره مندی واحد‌های تولیدی از انرژی پاک و ارزان، از اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی است.

او افزود: با حمایت و مساعدت شرکت گاز استان، در دولت تدبیر و امید، عملیات گازرسانی به ۹ شهرک صنعتی به طول ۱۶ کیلومتر انجام شده است.

موسوی گفت: همکاری و تعامل بین این دو شرکت سبب تسهیل و تسریع در گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: عملیات گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی فاقد گاز، با همکاری شرکت گاز استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احمد پور مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز در این جلسه گفت: شهرک‌های صنعتی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری صاحبان بخش تولید و صنعت فراهم کرده و شرکت گاز نیز بعنوان یک شرکت خدمات رسان که توزیع انرژی در استان را برعهده دارد تمام توان خود را به منظور گازرسانی به واحد‌های تولیدی بکار بسته است.

او افزود: توسعه گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی جزء اولویت اصلی شرکت گاز است.

احمد پور گفت: با گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی، علاوه بر کاهش آلودگی محیط زیست و رونق اقتصاد استان، فرصت شغلی جدید نیز فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: کمک به چرخه تولید و اقتصاد، یک وظیفه مهم است و گازرسانی به بخش صنعت می‌تواند به رونق تولید کمک کند.

انتهای پیام/ م

گازرسانی به ۹ شهرک صنعتی به طول ۱۶ کیلومتر در مازندران

برچسب ها: گاز ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.