سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ایجاد فن پیج‌های مجازی با نام ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به زلزله زدگان

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شیوه‌های کلاهبرداری سودجویان درخصوص کمک به زلزله زدگان خبر داد.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از وقوع زمین لرزه در کشور افراد سودجو در صدد این هستند تا با تحریک احساسات مردم و عواطفشان نسبت به اعمال سودجویانه خود در خصوص کلاهبرداری به بهانه دریافت کمک‌های مردمی و ارسال آن برای زلزله زدگان اقدام کنند.

وی افزود: سودجویان با راه اندازی صفحات مجازی دروغین «فن پیج‌ها» نسبت به انتشار درخواست کمک از مردم و اعلام شماره حساب به هموطنان برای پیشبرد اهداف شوم خود اقدام می‌کنند.


بیشتر بخوانید: زلزله بهانه کاسبی شیادان در فضای مجازی/ هموطنان کمک‌های خود را به سازمان هلال احمر تحویل دهند


سرهنگ پاشایی با بیان اینکه اغلب افراد با نام‌های ورزشکاران به نام و بازیگران و هنرمندان مطرح کشور قصد فریب مردم و سوءاستفاده از عواطفشان را دارند، تصریح کرد: هموطنان به هیچ عنوان فریب این آگهی‌ها را نخورند و در صورت اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مراکز رسمی کشور مانند کمیته امداد امام خمینی ره و سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند.

وی افزود: تاکنون موردی مبنی بر کلاهبرداری در این حوزه گزارش نشده است و هموطنان در صورت مشاهده موضوع خاص، موارد را به پلیس فتا مراکز استان‌ها اعلام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.