سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلاتکلیفی ۵۲۸ واحد مسکن مهر در اردبیل

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۲۸ واحد مسکن مهر استان هنوز تکمیل و به متقاضیان واگذار نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام باباخانی، معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اتمام ۴۱ هزار واحد مسکن مهر سهمیه استان گفت: از مجموع مسکن مهر ساخته شده در استان تنها ۵۲۸ واحد هنوز تکمیل نشده که به سبب اختلاف پیمانکار با راه‌ و شهرسازی بلاتکلیف مانده و با انتخاب پیمانکار جدید قرار است تا پایان امسال و با هزینه  ۳۰۰ میلیارد ریال به اتمام برسد.

او بیان‌کرد: عوامل متعدد در بالا رفتن نرخ مسکن مهر دخیل است که برای کمک به خانواده‌های نیازمند و مددجویان ۱۰۰ میلیون ریال از طریق سازمان ملی زمین و مسکن تسهیلات یارانه‌دار بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل از پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن در محلات هدف بافت قدیم، بافت فرسوده شهری و سکونت‏‌گاه‌‏های غیر رسمی استان اردبیل خبر داد و گفت: قرارداد عاملیت پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی نوسازی مسکن، فی مابین شرکت بازآفرینی شهری ایران و بانک مسکن منعقد و شیوه‌نامه پرداخت آن جهت اجرا به مراکز استان‌ها ابلاغ شده است.

باباخانی افزود: مالکان و سازندگان واحدهای مسکونی در محلات هدف بافت قدیم، بافت فرسوده شهری و سکونت‌‏گاه‌‏های غیررسمی پس از اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری و اجرای ۲۰ درصد عملیات ساختمانی، می‏‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت‏‌های فرسوده و ناکارآمد شهری به آدرس الکترونیکی http://facility.udrc.ir  و مطالعه ضوابط و شرایط با استفاده از شماره جام سند تک برگی و یا کدپستی ۱۰ رقمی ملک مورد احداث، نسبت به ثبت‌نام و اخذ معرفینامه اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات یارانه‌دار بلاعوض به متقاضیان مسکن مهر

 

برچسب ها: مسکن مهر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.