سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی(ص) مطرح کرد؛

حضور ۵ دانشگاه تراز اول در استپ ششم علم و فناوری مصطفی(ص)

سهراب‌پور، گفت: رویداد استپ ششم برای نخستین بار با محوریت و میزبانی ۵ دانشگاه تراز اول ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سهراب‌پور دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی در سومین دوره اعطای جایزه علم و فناوری مصطفی، گفت: از دانشمندان و نخبگان علمی از کشور‌های مختلف جهان در ششمین رویداد استپ که در ایران برگزار می‌شود تقدیر خواهد شد.
 
دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی(ص) ادامه داد: مفتخریم که با همت و تلاش دبیرخانه اجرایی این رویداد امروز شاهد حضور ۷۰ نفر از دانشمندان و مدیران مرکز آموزش و تحقیقات از ۲۷ کشور دنیا در حوزه‌های همکاری‌های علمی و تأمین مالی علمی و فناوری است.

سهراب‌پور بیان کرد: ارتباطات علم و انرژی و محیط زیست نمونه‌ای از تنوع موضوعی و بی‌سابقه و بی‌نظیر در این زمینه است.

او گفت: این برنامه برای نخستین بار با محوریت و میزبانی ۵ دانشگاه تراز اول و همکاری ۹ دانشگاه، پژوهشگاه و مرکز علمی پژوهشی معتبر ایران برگزار می‌شود که شامل دانشگاه الزهرا، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امام صادق و دانشگاه صداوسیما است که در طول برگزاری استپ محور نشست‌ها و برنامه‌های علمی پیش‌بینی شده را بر عهده دارند.

دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی(ص) اظهار کرد: برگزاری بیش از ۲۰ جلسه کمیته‌های علمی در استپ ششم با مشارکت بیش از ۶۰ نفر از دانشمندان و متخصصین در هر یک از حوزه‌های تخصصی این رویداد بزرگ برگ زرین دیگری است که این رویداد را از نشست‌های قبلی متمایز می‌سازد.

سهراب‌پور بیان کرد: مشارکت، هم‌فکری و طراحی دو محور ژنتیک پزشکی و نانو فناوری، بیش از ۳۰ سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی، ۹ پنل تخصصی، بیش از ۲۰ نشست مشترک و ۷ بازدید از مراکز علمی و فناوری در کنار نشست اصلی این رویداد بزرگ است.

او ادامه داد: مفتخریم که ضمن تشخیص مسائل کمال جهان اسلام در زمینه علم و فناوری صاحب نظرانی را در این رویداد داریم که توانسته‌ایم با مسائل اولویت‌های جهان اسلام اقدامات چشم‌گیری را در سطح جهان علمی و دانشگاهی معتبر بین‌المللی ارائه نماییم. امیدواریم که حضور در این نشست بتواند خدمت مشارکت هرچه بیشتر را برای شما و حل چالش‌های هرچه بیشتر علم و فناوری جهان اسلام فراهم نماید.

دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی(ص) بیان کرد: استپ ششم در نظر دارد در قالب برنامه‌های موثر و هدفمند شبکه دانشمندان و صاحب نظران علم و فناوری جهان اسلام در قالب برنامه‌ای به نام استپ ۷ تشکیل شود تا زمینه تعامل و به اشتراک گذاری ظرفیت‌های میان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و دانشمندان هرچه بیشتر تسهیل شود.

سهراب‌پور گفت: رویداد استپ ششم با شعار محوری بازگشت به عصر طلایی تمدن اسلامی و پیشرانی در توسعه علم و دانشگاه در جهان اسلام در نظر دارد ضمن ارتقاء ظرفیت‌های بی‌نظیر کشور‌های اسلامی و نخبگان مسلمان به حل چالش‌های علم و فناوری کشور‌های اسلامی بپردازد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.