سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیفی زاده: منکر مشکلات داوری نیستم و تلاش می‌کنیم شرایط بهتر شود

مسئول کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: داوری اشکلات خودش را دارد و ما نمی‌گوییم اشکلی نبوده است، هدف ما این است که این اشتباهات و مشکلات به حداقل برسد.

پیام سیفی زاده مسئول کمیته داوران و مسابقات بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شرایط داوری‌های لیگ با توجه به اعتراض‌هایی که به این بخش صورت گرفته است گفت: داوری اشکالات خودش را دارد و ما نمی‌گوییم اشکلی نبوده است، هدف ما این است که این اشتباهات و مشکلات به حداقل برسد و بر طرف شود از آن جایی که سرعت بازی بالا است و فشار زیادی وجود دارد این اتفاقات و اشکلات خواه نا خواه وجود خواهد داشت.  

او افزود: داوران مشکلاتی داشتند که منکر آن نیستم و امیدوارم روز به روز این مشکلات را بر طرف کنیم، شرایط فیزیکی و امکانات مهم است، اما در همین بازی شیمیدر و مهرام به دلیل مشکلی که در دستگاه وجود داشت  ۲ ثانیه وقت بالا پائین شد، این تجهیزات با وجوداین که هر بار چک می‌شود، اما مستهلک  شده است.  

مسئول کمیته داوران در ادامه بیان داشت: ایرادات داوری  مشکلاتی بوده که به آن‌ها گوشزد شده است، خود این نفرات هم پیگیری‌تر از بنده هستند همین حالا هم داوران چند کلیپ برای ما ارسال کردند و امیدواریم با همکاری دیگر دوستان این مسائل ر ا به حداقل برسانیم.  

سیفی زاده درباره این که آیا مواردی بوده که بخواهد به کمیته انضباطی برسد گفت: مسئله و مشکلی وجود نداشته است که در این ۲ هفته به وجود آمذده باشد و بخواهد در کمیته انضباطی پیگیری شود و تنها چند خطای فنی  بوده است و مورد دیگری نبوده که بخواهد بررسی شود.  

او درباره وضعیت پزشکی و آمبولانس مستقر در مجموعه آزادی گفت: برای همین بازی مهرام و شیمیدر آمبولانس آمده بود، یک آمبولانس هم مقابل فدراسیون است که تنها حضور فیزیکی دارد و کاریایی ندارد، از آن جایی که درمانگاه مجموعه آزادی در فاصله ۵۰۰ - ۶۰۰ متری فدراسیون است  ماشین در بیشتر مواقع در همان جا مستقر است، اما در بازی روز پنج شنبه علاوه بر آن ماشین، ماشین دیگری هم مقابل فدراسیون مستقر بود.

پیام سیفی زاده رئیس کمکیته داوران و مسابقات در پایان و درباره سیستم آنلاین نتایج هم بیان داشت: فعلا سیستم نتایج آنلاین فعال نیست و ممکن است استفاده هم نشود.  


بیشتر بخوانید:  مهرام ۸۳ - شیمیدر ۸۲/ پیروزی دلچسب مهرامی‌ها در لحظات پایانی


انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس کمیته داوران درباره داوری رقابت های لیگ برتر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.