سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طپش نبض والیبال بانوان استان در هشجین خلخال

رویداد ورزشی چهارجانبه در هشجین خلخال نشان داد که چشم انداز توسعه این رشته در صورت توجه به رده‌های سنی پایه می‌تواند درخشان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسابقات والیبال رده سنی نوجوانان در هشجین خلخال به همت نمایندگی ورزش و جوانان این شهر و با شرکت یک تیم از زنجان، دوتیم از اردبیل و یک تیم از هشجین در حالی برگزار شد که سال هاست در مرکز استان مسابقاتی در چنین سطح و حتی پایین‌تر از آن برای نوجوانان و جوانان برگزار نشده است.

تیم هشجین با مربی با انگیزه خود و تمرکز بر سنین پایه، مقام دوم مسابقه را بعد از زنجان از آن خود کرد تا طپش پرهیجان و امیدبخش نبض والیبال بانوان در جنوبی‌ترین نقطه استان را به نمایش بگذارد و این عملکرد می‌تواند الگویی برای همه شهر‌ها به ویژه مرکز استان باشد تا به دور از حاشیه مخرب برای رشد استعداد‌ها تلاش بیش از پیشی انجام شود.

رویداد ورزشی چهارجانبه در هشجین خلخال نشان داد که چشم انداز توسعه این رشته در صورت توجه به رده‌های سنی پایه می‌تواند درخشان باشد.

حمایت‌های مسئولان ورزش شهر هشجین برای توسعه ورزش به ویژه در بخش بانوان ستودنی است و باید دست مریزاد گفت به مدیرانی که در اوج محرومیت؛ نشاط، موفقیت و اعتماد به نفس را برای ختران این شهر رقم زده اند.

انتهای پیام/ح

برگزاری مسابقات والیبال رده سنی نوجوانان در هشجین خلخال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.