سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دانش آموزان آستارایی به مناطق عملیاتی غرب کشور

۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان آستارایی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حسن ملکی، معاون پشتیبانی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوره دوم این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور و با ۳ دستگاه اتوبوس عازم مناطق علمیاتی غرب کشور شدند.

او، مدت زمان این سفر معنوی را ۳ روز اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی غرب کشور در کرمانشاه به ویژه یادمان شهدای مرصاد، کرند، پل دختر و یادمان شهدای سرپل ذهاب بازدید می‌کنند.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان آستارا، با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت سپاه ناحیه و آموزش و پرورش این شهرستان انجام می‌شود، گفت: تعدادی از فرهنگیان، روحانیون، پاسداران و راویان ۸ سال دفاع مقدس، دانش‌آموزان را در سفر معنوی راهیان نور همراهی می‌کنند.

ملکی، کاروان‌های راهیان نور را فرصتی برای انتقال سیره شهدا به جوانان دانست و تصریح کرد: دشمن برای جدا کردن نوجوانان و جوانان از اعتقادات اسلامی و دینی با تمام توان به میدان آمد و مسؤولان دستگاه‌های اداری باید با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها دشمن را در رسیدن به این هدف مأیوس کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

بازدید دانش آموزان آستارایی از مناطق عملیاتی غرب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.