سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

موضوع تامین آب آشامیدنی در صدر مصوبات دولت قرار گیرد

امام جمعه یزد گفت: در سفر رئیس جمهور و هیات وزیران به یزد موضوع تامین آب آشامیدانی در صدر مصوبات دولت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: رئیس جمهوری و هیات وزیران سفر یکشنبه هفته آینده به این استان، موضوع تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم را در صدر مصوبات دولت قرار دهند.

او افزود: اگر مشکل آب که موضوع اساسی و قدیمی است رفع شود بسیاری از مسائل و نیاز‌های دیگر حل می‌شود.

آیت‌الله ناصری‌یزدی ادامه داد: توجه به خطوط ریلی به خاطر موقعیت جغرافیایی استان از اهمیت بسزایی در توسعه یزد محسوب می‌شود و مطالبه و حق طبیعی و نیاز مبرمی است که باید بعد از موضوع آب مورد توجه دولت قرار گیرد.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: توجه به آموزش و پرورش، مسائل فرهنگی و تربیت‌دینی نوجوانان و جوانان به خاطر هجمه دشمنان از دیگر مواردی است که باید مورد توجه و در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد.

او گفت: قطعا این سفر پرخیر و برکت است و باید به تمام مسائل نه تنها مرکز استان یزد بلکه همه مناطق به خصوص شهر‌های محروم بیش از گذشته مورد عنایت خاص قرار گیرد.

خطیب جمعه یزد تصریح کرد: در این سفر مردم، افراد و شهر‌ها با عدالت، محور اهداف و تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرند و مواظب بود تا دشمنان از جهت‌گیری‌ها و حرف‌ها سوء استفاده نکنند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان باید دقیق و جامع و نفع آن نصیب همه مردم یزد شود.

او به هفته وحدت اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: دشمنان همواره برای رسیدن به اهداف خود به دنبال تفرقه هستند، باید با بصیرت به دنبال ارتقای همبستگی اجتماعی، ملی و فرهنگی و ... بود.

امام جمعه یزد اظهارداشت: برای اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی بوده است.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.