سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد نزاجا خبر داد؛

امدادرسانی کادر درمانی بیمارستان‌های ارتش به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی

بابلی از آماده‌باش بیمارستان‌های منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در استان آذربایجان شرقی به ویژه بیمارستان‌های مراغه و تبریز خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی، رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد نزاجا با بیان اینکه در پی وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در مناطقی از استان آذربایجان شرقی، بیمارستان‌های منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در این استان به ویژه بیمارستان‌های مراغه و تبریز در حالت آماده باش قرار گرفتند، گفت: امروز بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش به نیرو‌های واکنش سریع تغییر ساختار داده و در کمترین زمان ممکن با یک گردان کاملا مجهز به انجام خدمات پزشکی و عملیات امدادرسانی در مناطق حادثه دیده می‌پردازند.

او تاکید کرد: در حال حاضر تیم‌های پزشکی بیمارستان‌های ارتش در مراغه و تبریز به همراه پزشکان متخصص در منطقه حادثه دیده حضور دارند و در حال ارائه خدمات به مصدومان هستند.

امیر سرتیپ دوم بابلی در پاسخ به این سوال که آیا دارو و نیازمندی‌های دیگر از طریق ارتش در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: پس از برآورد اولیه توسط کادر پزشکی حاضر در منطقه در حال ارسال اولین محموله دارویی و نیازمندی‌های پزشکی به منطقه هستیم.


بیشتر بخوانید: دولت تلاش می‌کند تن زلزله‌زدگان دیگر با سرمای زمستان نلرزد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.