سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ واحد تخریبی زلزله زده دارای مشکلات بازسازی هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: هیچ‌گونه محدودیت اعتباری برای بازگشت واحد‌های صنفی و صنعتی شهرستان‌های زلزله‌زده به چرخه تولید وجود ندارد و ما درصدد تامین اعتبارات لازم هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هدایت حاتمی  ۵۳ واحد صنعتی در سرپل‌ذهاب در جریان زلزله آبان سال ۹۶، تخریب و یا نیازمند تعمیرات اساسی است که فعالیت واحد‌های تعمیری با انجام تعمیرات از سرگرفته شده، ولی ۱۵ واحد تخریبی کماکان دارای مشکلات بازسازی هستند.

او اظهارداشت: در جلسه امروز در سرپل ذهاب مسائل و مشکلات ۱۳ واحد تخریبی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مناسبی هم در بخش سرمایه ثابت هم سرمایه در گردش برای آن‌ها گرفته شد که هرچه سریع‌تر بتوانند بارفع مشکلات و اتمام بازسازی وارد چرخه تولید شوند برای سه واحد صنعتی تخریبی که مشکلات بانکی در خصوص وثیقه داشتند تصمیمات مناسبی امروز گرفته شد و در آینده نزدیک فعالیت این واحد‌ها هم آغاز می‌شود.

او گفت: هیچ گونه محدودیتی برای تامین اعتبار واحد‌های صنفی و صنعتی در شهرستان‌های زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی وجود ندارد و ما به دنبال تامین اعتبار هستیم تا تولیدات شهرستان رونق گرفته و شاهد پیشرفت حوزه اقتصادی این شهرستان‌ها باشیم.

 

انتهای  پیام/ز

 

  ۵۳ واحد صنعتی در سرپل‌ذهاب در جریان زلزله آبان سال ۹۶، تخریب شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.