سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتماع عظیم مهدویون در حرم مطهر رضوی برگزار شد

هم‌زمان با نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان (عج) در بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) ویژه برنامه بیعت با امام زمان (عج) در رواق بزرگ امام خمینی (ره) با حضور هزاران زائر و مجاور حرم مطهر رضوی برپا شد و زائران حاضر در این برنامه جشن امامت را به مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (س) و شیعیان تبریک گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم مطالبی را پیرامون موضوع وظایف محبان از نگاه حضرت امام حسن عسکری (ع) بیان کرد و گفت: عظمت نورانیت امام زمان (عج) به قدری بالاست که هنوز برای ما این عظمت روشن نشده است.

او با بیان اینکه امام زمان (عج) رحمت واسعه الهی است، ادامه داد: جهانی شدن دین به دست حضرت مهدی (عج)  یکی از مصادیق رحمت واسعه الهی امام عصر(عج) است، چرا که خیر و برکات امام زمان (ع) به همه می‌رسد.

این کارشناس مذهبی گفت: زمانی ما می‌توانی بگوییم که یک منتظر واقعی هستیم که خودمان را با اعمال صالح به امام زمان (عج) متصل کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد توجه و عمل به وظایف در زمان غیبت را از جمله وظایف منتظران برشمرد و افزود: در زمان غیبت مهمترین وظیفه ما اعتقاد به مهدویت و عمل به دستورات الهی است.

برگزاری مسابقه پیامکی انتظار و اهدای کمک هزینه سفر به قم به یک نفر و اهدای هدایای فرهنگی به ۸ نفر از شرکت کنندگان و تقدیر از فعالان مهدوی از سوی آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های اجرایی مراسم بیعت با امام زمان (عج) در بارگاه منور امام هشتم (ع) بود.

انتهای پیام//ف.ش

جشن بیعت در حرم رضوی برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.