سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم سایپا: بازی در اختیار ما بود/ در آینده بهتر می‌شویم

رمضانی گفت: خیلی بدشانس هستیم. ۹۰ دقیقه بازی دست ما بود اما پیکان روی یک کرنر به گل رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال سایپا پس از شکست تیمش در بازی برابر پیکان اظهار داشت: خیلی بدشانس هستیم. ۹۰ دقیقه بازی دست ما بود، اما پیکان روی یک کرنر به گل رسید.

رمضانی در خصوص صحنه بحث برانگیز بازی که اعتقاد به پنالتی بودن آن داشت گفت: واقعا نمی‌دانم. در آن صحنه توپ بین من و بازیکن پیکان افتاد که من توپ را برداشتم و او پای من را زد. پنالتی واضح‌تر این ندیده بودم. اگر این اتفاق را در که در ابتدای نیمه دوم رخ داد، پنالتی می‌گرفت بازی به نفع ما برمی گشت.


بیشتر بخوانید: امامعلی: به کسب سهمیه آسیایی امیدواریم/ کیفیت بد چمن باعث گردن درد بازیکنان شد


مهاجم سایپا در واکنش به این که آخرین بار شش هفته پیش پایش به گلزنی باز شده گفت: مسئولیت این اتفاق به عهده بازیکنان است و ما باید کمی به خودمان بیاییم. تیم جوان و خوبی داریم که پتانسیل بالایی دارد و مطمئنم که در هفته‌های آینده روند رو به رشدی خواهیم داشت.  

او افزود: خوشبختانه باشگاه پشت بازیکنان و کادرفنی ایستاده است و به ما دلگرمی می‌دهد. امیدوارم هر چه زودتر به روند خوبمان باز گردیم، زیرا این شرایط به نفع هیچ کس نیست.


بیشتر بخوانید:  شیعی: پیکان بازی حساب شده‌ای انجام داد/ دنبال راهکاری برای پرداخت پول ویلموتس هستیم/ میزبانی اردن در بازی ایران و عراق مشخص نیست


انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن سایپا در پایان بازی برابر پیکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.