سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سفر رئیس جمهور؛

بهره برداری ۱۰ پروژه ورزشی در یزد

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان یزدگفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد ۱۰ پروژه ورزشی به بهره برداری می‌رسد.

سید احمد هاشمی معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، از بهره برداری ۱۰ پروژه ورزشی همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان یزد خبر داد و گفت: یکشنبه ۱۹ آبان ماه همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان یزد ۱۰ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر بیش از یکصد وسه میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه به سفر وزیر ورزش به ابرکوه اشاره کرد و افزود: وزیر ورزش در سفر خود به ابرکوه در روز یکشنبه پروژه سالن ورزشی ده عرب این شهرستان را با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهد کرد.

هاشمی با بیان اینکه یک پروژه دیگر نیز در شهرستان ابرکوه به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی عشایری هارونی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می‌شود.

او تصریح کرد: ۴ پروژه ورزشی چمن مصنوعی روستای، ولی عصر کندر، زمین چمن مصنوعی شهریاری، زمین چمن مصنوعی چنارناز وزمین چمن مصنوعی خوانسار شهرستان ابرکوه جمعا با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

هاشمی گفت: دو پروژه زمین چمن مصنوعی رزم آور و زمین چمن مصنوعی احمد آباد نیز در شهرستان اردکان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

او در پایان با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی رحمت آباد با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد، افزود: پروژه محوطه سازی مجموعه ورزشی تختی در شهرستان بافق نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

۹ پروژه از پروژه‌های ذکر شده نیز یکشنبه ۱۹ آبان ماه به صورت ویدئو کنفرانس در استان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ی

۱۰ پروژه ورزشی همزمان با سفر هیئت وزیران به یزد به بهره برداری می رسد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.