سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام حدود ۴۵۰۰ نفر عمل رینو پلاستی در کرمانشاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در کرمانشاه جراحان زبده ای حضور دارند و تا کنون حدود ۴۵۰۰ نفر عمل رینو پلاستی انجام شده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نخستین سمینار راینولوژی ایران گفت: در رویداد علمی راینولوژی حدود ۳۱ سخنرانی کلیدی آموزشی، دو عمل جراحی به صورت زنده توسط اساتید پیشکسوت و دو پانل برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: بینی از دو منظر مسیر راه هوایی، بویایی و تنظیم رطوبت هوا و از بعد زیبایی صورت بسیار حائز اهمیت است  نقش جراحان پلاستیک بسیار با اهمیت است و لازم است در این سمینارها نکات مهم و تخصصی مطرح شود.

مرادی گفت: تاریخچه رینوپلاستی در دنیا به سال ۱۹۷۳ بر می‌گردد که این عمل انجام شد و چند سال بعد در ایران و حدود ۳۵ سال پیش در کرمانشاه این عمل انجام شد.

او افزود: کرمانشاه مرکزیت غرب کشور را دارد و امیدواریم این سمینار راه گشا باشد و بتوانیم از تجربیات شما عزیزان استفاده کنیم.

 سمینار راینولوژی با حضور  نقیب زاده رییس راینولوژی ایران،  خواجوی رییس انجمن گوش و حلق و بینی ایران، رییس، معاونین و مدیران دانشگاه، جمعی از متخصصین، جراحان، اساتید و دانشجویان سراسر کشور در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا(ع) آغاز شد.

 

انتهای  پیام/ز



 

آغاز نخستین سمینار راینولوژی کشوری به میزبانی کرمانشاه



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.