سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: حق با استراماچونی است/ نمی‌دانم شعار علیه فتحی، از کجا نشات می‌گیرد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: حق با سرمربی تیم است و باید حقوق بازیکنان پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرشاد ماجدی پس از پایان دیدار تیم ملی جوانان فوتبال کشورمان مقابل قرقیزستان اظهار کرد: به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون ملزم دانستم که در حین برگزاری مسابقات حضور داشته باشم. من هم به جوانان کشورمان تبریک می‌گویم، فوتبال خوبی را انجام دادند و امیدوارم در دور دوم و در نهایت جام جهانی این تیم را ببینیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره آخرین اخبار از وضعیت استراماچونی در این تیم گفت: من هم صحبت‌های استراماچونی را شنیدم. حق با او و بازیکنان است. اما از امسال که ما پرداختی داشتیم، ۱۱ میلیارد تومان در مجموع پرداختی داشتیم. ۲ روز قبل نیز در جلسه هیئت مدیره عنوان شد که طی هفته آینده نیز بخشب از قرارداد بازیکنان پرداخت شود. از جا‌های دیگر طلب‌هایی داریم که می‌خواهیم آن‌ها را وصول کنیم. باید پول اعضای تیم را پرداخت کنیم.

ماجدی درمورد ماندن سرمربی استقلال در این تیم گفت: قطعا باید پرداختی‌ها صورت بگیرد؛ و این روند رو به رشد تیم نباید به خاطر برخی مسائل از بین برود.


بیشتر بخوانید: حمایت پیشکسوت استقلال از استراماچونی


او درمورد اینکه هواداران استقلال با وجود نتیجه گرفتن تیم شان علیه امیرحسین فتحی شعار می‌دهند، اظهار کرد: من نمی‌دانم شعار علیه فتحی از کجا نشات می‌گیرد. اما مدیرعامل زحمت می‌کشد و درتمام بازی‌ها در کنار تیم حضور دارد. سر تمرین هم می‌رود و علت این شعار‌ها را نمی‌دانم. به هر حال فعلا فتحی مدیرعامل است و وظیفه ما و دیگر دوستان حمایت کردن از او است. اگر هم اتفاقی بعد‌ها بخواهد رخ بدهد، اطلاعی از آن ندارم. بحث بر سر نام فتحی و ماجدی نیست، الآن مهم استقلالی است که روند برد‌ها را طی می‌کند و نتیجه خوب می‌گیرد. وظیفه هیئت مدیره و همه اعضا و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کمک کردن به تیم است تا اتفاقات خوب تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات ماجدی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهتاب
۰۵:۰۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
ممنون.فتحی ویا هر فرد دیگری که برای استقلال زحمت میکشد دستش درد نکنه.خواهشا روند رو به رشد استقلال را جلوش رو نگیرید.عاشق استقلال هستیم.مهم استقلال است.اونایی که شعار میدن استقلالی نیستن.طرفدارهای پیروزی خودشون رو به نام استقلال جا میدن تا با زدن به هر دری جلوی رشد تیم رو بگیرن .از طرفدارهای تیم خواهش میکنیم از تفرقه بپرهیزند و هوشیار باشن تا دشمن به خواستهاش نرسه.کور بشه چشم حسودها