سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه پلیس راه به رانندگان در خصوص سفر در تعطیلات پایان هفته

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:با توجه به تعطیلات آخر هفته و افزایش تردد وسایل نقلیه نیاز است که رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:یکی از علل اصلی تصادفات فوتی و جرحی در سال جاری، سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه بوده که نیاز است رانندگان محترم با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در سطح محور‌ها رانندگی کنند.

او ادامه داد:با توجه به احتمال ناپایداری هوا در بخشی از محور‌های مواصلاتی استان در این روزها، رانندگان قبل از سفر، از سالم بودن وسیله نقلیه و بویژه برف پاک کن و چراغ‌ها اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

این مقام انتظامی افزود:خانواده‌هایی که در روز‌های پایانی هفته قصد مسافرت دارند، نسبت به مدیریت زمان سفر خود به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه اقدام تا شاهد ترافیک در سطح محور‌های برون شهری استان نباشیم.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد:تیم‌های گشتی پلیس راه استان در روز‌های پایانی هفته به صورت محسوس و نامحسوس در سطح محور‌ها و به صورت شبانه روزی به منظور خدمت رسانی و پیشگیری از تصادفات در حال انجام وظیفه می‌باشند.

انتهای پیام/غ

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.