سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲۳ تن گندم فاقد مجوز حمل در خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۳ تن و ۶۴۰ کیلو گرم گندم فاقد مجوز حمل در محور مواصلاتی "بجنورد- آشخانه" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره  به قیمت تعیین شده گندم از سوی دولت و احتمال سوء استفاده دلالان نسبت به قاچاق گندم ،گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی اقدام به برقراری تور ایست و بازرسی موقت در محور مواصلاتی شهرستان "آشخانه به بجنورد" کردند.

سرهنگ بدری  با اشاره به اینکه کارآگاهان در حین کنترل خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به یک دستگاه کامیون باری که در حال حرکت از شهرستان بجنورد به سمت آشخانه بوده مشکوک می‌شوند، عنوان کرد: پس متوقف کردن خودرو در بررسی بیشتر مشخص شد این کامیون حامل گندم بذر به وزن ۲۳ تن و ۶۴۰ کیلوگرم به ارزش ۵۲۰ میلیون و ۸۰ هزار ریال و فاقد مجوز حمل می‌باشد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه کارآگاهان خودرو را توقیف و پس از هماهنگی‌های لازم با جهاد کشاورزی، جهت کارشناسی  تحویل آن اداره دادند، اظهار کرد: از راننده تحقیقات لازم اخذ شد و پرونده نیز به همراه متهم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای پیام/د

کشف بیش از ۲۳ تن گندم فاقد مجوز حمل در بجنورد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، گندم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.